Ohjelmointi 1, syksy 2024, luento14
Ruksi alta miten osallistut/osallistuit luennolle ja avaa sitten materiaali
- Olin tällä sivulla luennon aikana Agorassa
Please
to interact with this component.
- Olin tällä sivulla luennon aikana Zoomissa
Please
to interact with this component.
- Olin tällä sivulla videon katsomisen aikana
Please
to interact with this component.
- Katson sivua etukäteen
Please
to interact with this component.
#
runner
#
L14
14. luento: ti 15.10.2024 klo 14:15-16:00: Matriisit, Taulukko vektoreista, Törmäysten käsittely (Jypeli), laskurit (Jypeli).
Muu sisältö: moniulotteiset taulukot
- Demopohjan hakeminen
- M: 15.5. Moniulotteiset taulukot.
- M: 16.8.1 break
- Jypeli:
- Jypelin ohjeet
- Jypelin "arkkitehtuurikuva"
- GameObject
- Jypelin suoritus -kaavio miten oma koodi on suhteessa Jypelin-koodiin (Framework)
- Kehitettiin AngryLego-peliä,
- TileMap.cs - katso Insert-metodin toteutusta
- Matriisit.cs - luennolla tehty esimerkki kokonaislukumatriisista
- Pisteitä (
Vector
) listassa: - Luennolle tehdyt koodit versionhallinnassa
- Luennon koodit versionhallinnassa
- 14. luento videona: Osa 1 ja 2 MP4 alkuperäinen,
- luentoseinä
#
pystyyko
These are the current permissions for this document; please modify if needed. You can always modify these permissions from the manage page.