Nuorten koodauskerho 2016-2017 - 6. kerta

Omien pelien tekeminen

Jos sinulla on kesken oma peli, voit jatkaa sen tekemistä. Voit myös aloittaa kokonaan uuden pelin tekemisen.

3D-mallinnus ja tulostaminen

Tällä kerralla voit opetella mallintamista OpenSCAD-ohjelmalla. Mallinnus tapahtuu OpenSCADin omaa ohjelmointikieltä käyttäen.

Kun osaat käyttää OpenSCAD-ohjelmaa, niin voit lukea mitä asioita pitää ottaa huomioon, kun mallinnetaan kappaletta, joka soveltuisi tulostettavaksi.

Maaliskuun kerhossa on mahdollista tulostaa omia tuotoksiaan, joten kannattaa ennen sitä tehdä itselleen tulostuskelpoinen 3D-malli.

  1. OpenSCADin perusteet
  2. Ohjeet monimutkaisemman mallin tekoon (shakkinapula)
  3. 3D-tulostamisen periaatteita

These are the current permissions for this document; please modify if needed. You can always modify these permissions from the manage page.