The referenced paragraph does not exist.

Ohjelmointi 2 2016 / Pääteohjaus 6

  • tee itsellesi ohj2 - kirjasto ohjeen mukaan
  • kokeile tehdä pieni ohjelma Graphicsia käyttäen joka piirtää yhden ympyrän
  public static void main(String[] args) {
        EasyWindow window = new EasyWindow();
        window.add(new Circle( 50, 50,30));
  }
  • tätä voit käyttää pohjana demotehtävässä 8.
  • kopioi Circle -luokan koodi itsellesi luokkaan SaannollinenMonikulmio
  • vaihda kaikki Circle-sanat SaannollinenMonikulmio
  • vaihda 3-parametrinen muodostaja 4 parametriseksi lisäämällä int-parametri (älä vielä sure viimeisen parametrin käyttöä)
  • vaihda pääohjelma demotehtävästä 8
  • aja ja sinulla pitäisi nyt olla 4 ympyrää.
  • tutki luokan koodia ja mieti miten muutat sen tekemään kolmioita, neliöitä yms.

These are the current permissions for this document; please modify if needed. You can always modify these permissions from the manage page.