The referenced paragraph does not exist.
Ohjelmointi 2 2016 / Pääteohjaus 6
- tee itsellesi ohj2 - kirjasto ohjeen mukaan
- kokeile tehdä pieni ohjelma Graphicsia käyttäen joka piirtää yhden ympyrän
public static void main(String[] args) {
EasyWindow window = new EasyWindow();
window.add(new Circle( 50, 50,30));
}
- tätä voit käyttää pohjana demotehtävässä 8.
- kopioi Circle -luokan koodi itsellesi luokkaan
SaannollinenMonikulmio
- vaihda kaikki
Circle
-sanatSaannollinenMonikulmio
- vaihda 3-parametrinen muodostaja 4 parametriseksi lisäämällä int-parametri (älä vielä sure viimeisen parametrin käyttöä)
- vaihda pääohjelma demotehtävästä 8
- aja ja sinulla pitäisi nyt olla 4 ympyrää.
- tutki luokan koodia ja mieti miten muutat sen tekemään kolmioita, neliöitä yms.
These are the current permissions for this document; please modify if needed. You can always modify these permissions from the manage page.