Ohj1 kurssin lisäosat
Tällä sivulla on tarkemmat tiedot kurssin lisäosista:
- ITKP106: Peli mobiiliin
- ITKP1070: Graafinen käyttöliittymä
ITKP106 - Peli mobiiliin
lue ohjeet: Peli Android-puhelimelle
ohjeet iOS:lle (ei Jypeli): Pelin tekeminen iOS:lle
ilmoittaudu Sisussa
ohjelman koodit versionhallintaan kuten Ohj1-kurssilla vaikkapa
tunnus/branch/android
haaran alle.
versionhallintaan myös
.apk
tai vastaava1 op suoritus:
- lisää alla olevaan listaan nimesi, pelin nimi ja linkki versionhallintaan ja kokeile että linkki toimii
- jos ryhmässä useita tekijöitä, jokaisesta oma rivi listaan
- näytä ohjaajalle pelin toiminta
2 op suoritus:
- kuten edellä
- julkaise peli kauppapaikassa
- lisää alle nimesi ja linkki kauppapaikkaan siihen kuuluvaan listaan ja
- jos ryhmässä useita tekijöitä, jokaisesta oma rivi listaan kokeile että linkki toimii
- laita ohjaajien listalle tieto että peli on kauppapaikassa haettavissa
lisäopintopisteitä voi saada parantamalla Jypeliä
1. Puhelimessa toimivat pelit
Lisää linkki mobiilin pelin versionhallintaan
- Anonymous user: [pelin nimi⁞](https://svn.cc.jyu.fi/srv/svn/ohj1-pelit/2017s/Anonymous/branch/android)
2. Kauppapaikassa julkaistut pelit
Lisää linkki pelin kauppapaikkaan
- Anonymous user: [pelin nimi⁞](linkki kauppapaikkaan)
Lisää myös linkit alla oleviin kenttiin
Please
ITKP1070 Graafinen käyttöliittymä
- katso myös Xamarin-forms
- Ilmoittaudu Sisussa
- itseopiskeluna
- Suoritusvaihtoehtoja
- 1 op: työasema
- 1 op: mobiili
- 2 op: työasema + mobiili
- 2 op: mobiili + kauppapaikka
- 3 op: työasema + mobiili + kauppapaikka
- perustarkoitus on muuttaa ei-pelin käyttöliittymä graafiseksi
- saa tehdä myös niin, että tekee omaan peliin liittyvän graafisen käyttöliittymän jos harjoitustyönä teki pelin
- jos ei saa sopivasta harjoitustyöhön liittyvää aihetta keksittyä, niin voi tehdä jonkin muun mallihrajoitustyötä vastaavan tasoisen käyttöliittymän
- kaikissa tapauksissa kannattaa ohjaajalta kysyä että aihe on sopiva
- jos ohjaajakysymyksen haluaa tehdä etänä, niin silloin tekee vastaavan suunnitelman kuin varsinaisessa harjoitustyössä tai lisää sen suunnitelman perään graafisen työn suunnitelman
- katso luento 23/2017
- katso malliharjoitustyön ohjeet
- 1 op suoritus:
- lisää alla olevaan listaan nimesi, pelin nimi ja linkki versionhallintaan ja kokeile että linkki toimii
- jos ryhmässä useita tekijöitä, jokaisesta oma rivi listaan
- näytä ohjaajalle ohjelman toiminta työasemalla
- ohjaaja merkitsee suorituksen Korppiin
- +1 op suoritus:
- kuten edellä tai voi tehdä ilmankin työasemasovellusta
- lisää alla olevaan mobiililistaan nimesi, sovelluksen nimi ja linkki versionhallintaan ja kokeile että linkki toimii
- jos ryhmässä useita tekijöitä, jokaisesta oma rivi listaan
- näytä ohjaajalle ohjelman toiminta mobiililaitteella
- +1 op suoritus:
- kuten edellä
- julkaise sovellus kauppapaikassa
- lisää alle nimesi ja linkki kauppapaikkaan siihen kuuluvaan listaan ja
- jos ryhmässä useita tekijöitä, jokaisesta oma rivi listaan kokeile että linkki toimii
- laita ohjaajien listalle tieto että sovellus on kauppapaikassa haettavissa
- lisäopintopisteitä voi saada parantamalla sovitulla tavalla ohjeistusta
- samoin lisäopintopisteitä voi saada julkaisemalla Applen kauppapaikkaan ja tekemällä tätä varten tarvittavat ohjeet
1. Työasemassa toimiva graafinen käyttöliittymä
2. Mobiili käyttöliittymä
Lisää linkki mobiilin käyttöliittymän versionhallintaan
- Anonymous user: [ohjelman nimi⁞](https://svn.cc.jyu.fi/srv/svn/ohj1-pelit/2017s/Anonymous/branch/graafinen/android)
3. Mobiililiittymä kauppapaikassa
Lisää linkki sovelluksen kauppapaikkaan
- Anonymous user: [sovelluksen nimi⁞](linkki kauppapaikkaan)
Please
These are the current permissions for this document; please modify if needed. You can always modify these permissions from the manage page.