The referenced paragraph does not exist.
The referenced paragraph does not exist.
Ohjelmointi 1, syksy 2017, luento 16
Muu sisältö: listat, silmukat, muuttujien näkyvyys, hiiren kuuntelu (Jypeli)
- Kuvatiedosto
- Muuttujien näkyvyys
- M: 23. Dynaamiset tietorakenteet
- Hiiren kuuntelu
- Jypelin toiminta:
- Jypelin "arkkitehtuurikuva"
- Jypelin suoritus -kaavio miten oma koodi on suhteessa Jypelin-koodiin (Framework)
- Oliot (ei kurssiasiaa, mutta voi auttaa harjoitustyössä selkeyttämään)
- Yksinkertaisesti pikkuluokkia
- Elaimet.cs - pohjaksi Kissa ja Koira-luokka
- ElaimetPerinnalla.cs - toteutettu perinnällä sekä lista Elaimista (polymorfismi)
- sama sovellettuna Jypeliin
- Yksinkertaisesti pikkuluokkia
- Luennolle tehdyt koodit versionhallinnassa
- Luennon koodit versionhallinnassa
- 16. luento videona: Osa 1 ja 2 MP4 alkuperäinen, MP4 kännykkäversio
- luentoseinä
- PP1. luento videona: Osa 1 ja 2 MP4 alkuperäinen, MP4 kännykkäversio
Versionhallinnassa
- lähtötilanne: svn export https://svn.cc.jyu.fi/srv/svn/ohj1/esimerkit/2017s/luennot/live16
- lopputilanne: svn export https://svn.cc.jyu.fi/srv/svn/ohj1/esimerkit/2017s/luennot/luento16
Tiedotusasiaa
- kokeen aika
- PP luento
- ke pääteohjausten erikoisjärjestelyt
Muuttujien näkyvyys
- ks. lisämateriaali Muuttujien näkyvyys
- muista myös C#-pikasyntaksi
#
nakyvyys
Luokat ja perintä
#
matriisit
Kysymyksiä
- Elaimet.cs - pohjaksi Kissa ja Koira-luokka
- ElaimetPerinnalla.cs - toteutettu perinnällä sekä lista Elaimista (polymorfismi)
Eläimet Jypeliin
- Jypelin toiminta:
- Jypelin "arkkitehtuurikuva"
- Jypelin suoritus -kaavio miten oma koodi on suhteessa Jypelin-koodiin (Framework)
- eläimet sovellettuna Jypeliin
These are the current permissions for this document; please modify if needed. You can always modify these permissions from the manage page.